skip to Main Content

De brug tussen Sales en Marketing

Op 26 november 2015 heeft CRM-plus een succesvol event georganiseerd met als thema hoe de brug te slaan tussen Sales en Marketing.

Het Here To Gain Event vond plaats in het Almere City Stadion. De sprekers deelden belangrijke inzichten in de route naar de brug tussen Sales en Marketing. Gezamenlijk is er gesproken over (marketing)strategie, aanpak, organisatie, ondersteunende tools en gouden databases.

Frank Euwe van CRM-plus was tijdens het event één van de sprekers. Frank heeft de bezoekers kennis laten maken met ’s werelds meest innovatieve CRM platform, Salesforce. Salesforce biedt een waardevolle basis om onder andere Marketing Qualified Leads (MQL) om te zetten naar Sales Qualified Leads (SQL). Dit maakt het voor het marketing en sales team makkelijker om samen tot goede leads te komen.

Naast Frank Euwe hebben ook Professor Henry Robben van Nyenrode, Peter Gouw van Vision2B (Databases) en Allain Silbernberg van BiteTheLemon (Marketing) hun kennis gedeeld met de bezoekers van ons event.

Wij kijken terug op een inspirerende avond met interessante sprekers. Wilt u ook graag eens bij de events van CRM-plus aanwezig zijn? Neemt u dan gerust contact met ons op of kijk op onze Event pagina voor de geplande events.

Over CRM-plus
CRM-plus is een jonge, dynamische consulting organisatie gericht op het succesvol maken van u als klant op het gebied van Customer Relationship Management (CRM). Wij zijn gespecialiseerd in Salesforce CRM en hebben met meer dan 250 projecten voor kleine en grote organisaties inmiddels een uitstekende reputatie opgebouwd als Salesforce Cloud Alliance partner.

Back To Top