KLANT REFERENTIE - WILGENRIJK
CRM+_Testimonial_banner_2

E606AF5C-7BE3-40CC-B562-9B835D239A39[1] kopie

Wilgenrijk – Leadregistratie & Leadgeneratie

CRM-plus helpt de gebiedsontwikkeling Wilgenrijk om met een compleet klantprofiel de verkoop van 1750 kavels & huizen handen en voeten te geven.

Met hSchermafbeelding 2015-01-22 om 16.57.29et bouwen van de nieuwe huizen is het voor Wilgenrijk van belang de communicatie met potentiële kopers en later ook met de aannemers tijdens de bouw inzichtelijk te hebben.

Wilgenrijk heeft behoefte aan een eenvoudige, laagdrempelige oplossing die toegankelijk is voor de medewerkers van Wilgenrijk, de potentiële kopers (klanten) en de aannemers. De informatie uit Salesforce moet bovendien gemakkelijk toegankelijk zijn via mobiel en internet zodat deze data op alle plaatsen geraadpleegd kan worden.

Ook is het van groot belang dat de communicatie met de potentiële kopers en kopers op één centrale plaats terecht komt. Zo is het voor iedereen gemakkelijk alle informatie over potentiële kopers of eigenaren met 1 druk op de knop naar boven te halen.

CRM-plus heeft voor Wilgenrijk een solide datamodel ontwikkeld om gebieden (kavels), huizen en de processen daar om heen vast te kunnen leggen.

Gezamenlijk met Wilgenrijk is gekeken hoe de data toegankelijk gemaakt kan worden voor zowel de medewerkers als de aannemers die betrokken zijn bij de bouw.

Vanuit CRM-plus is er veel aandacht besteed aan training en hands-on-hulp. De training heeft er toe geleid dat de medewerkers van Wilgenrijk de mogelijkheden van Salesforce goed begrijpen. Dat is niet alleen goed voor de adoptie maar ook waardevol om de vertaalslag te kunnen maken van de Business wensen naar de systeem invulling.

De implementatie van Salesforce bij Wilgenrijk heeft er voor gezorgd dat er in korte tijd veel meer leads binnen zijn gekomen voor de verkoop van kavels met huizen. Via Salesforce is het inzichtelijk via welke kanalen potentiële kopers binnen komen en wat hun interesse gebieden zijn. Dit geeft handen en voeten aan het Sales traject. “Salesforce biedt bijzonder veel functionaliteit. De grootste waarde ontlenen we aan het klantprofiel. Het klantprofiel is voor alle gebruikers in één keer zichtbaar”, aldus Ferdi Buijsrogge van Wilgenrijk.

De volgende stap voor Wilgenrijk, zal het implementeren van een Community zijn. Met deze Community kunnen de nieuwe huizen bezitters tijdens de bouw op de hoogte worden gehouden. De toekomstige bewoners kunnen inloggen en hun gegevens via één centrale plek aanvullen en beheren.

Echt, ontspannen, Hollands, mooi… dat is wonen in Wilgenrijk. Een nieuw woongebied tussen Rotterdam en Den Haag, nabij Maassluis en natuurgebied Midden-Delfland.

Het woongebied kenmerkt zich door kleinschalige buurtjes in een groene, waterrijke setting. In het grootste deel van het gebied zien we vooral ruime kavels met vrijstaande huizen en twee-onder-één-kap-woningen. Hier en daar staan huizen in een korte rij. Ook is er rond een statige laan een meer rustig stedelijk deel van Wilgenrijk. De Maassluise School – een eigen unieke stijl voor architectuur en buitenruimte in het gebied – zorgt voor eenheid en kwaliteit. Geen huis is straks hetzelfde, terwijl het toch duidelijk familie is. Een complete beleving van wonen en leven, waar ook bijzondere voorzieningen als een hotel en andere comfortabele faciliteiten aan bijdragen.