skip to Main Content

SALESFORCE CONSULTING ONTRAFELING MET DOELTREFFENDE QUICK-WINS VOOR UW SITUATIE SALESFORCE CONSULTING ONTRAFELING MET DOELTREFFENDE QUICK-WINS VOOR UW SITUATIE

SALESFORCE CONSULTING

Of u nu een draaiend Salesforce systeem heeft of plannen heeft om Salesforce te implementeren, kennis over de mogelijkheden en het juiste gebruik van Salesforce zijn hierbij onontbeerlijk. Het CRM-plus consulting team kent alle ins en outs van het Salesforce Platform en kan snel aangeven wat de quick-wins voor uw situatie zijn. Van het maken van één enkel rapport tot het helpen met de vertaalslag van uw organisatie kpi’s (key performance indicators) naar de juiste processen, rapportages en dashboards.

De mogelijkheden van Salesforce zijn bijzonder groot en het maken van de juiste keuzes is in uw belang, voor nu en voor toekomstige ontwikkelingen. Onze Salesforce consultants zijn specialisten in het vertalen van úw business vereisten naar passende Salesforce oplossingen en in het concreet maken van het implementatieplan.

CRM-plus HELPT U MET

CRM projecten op het gebied van marketing, sales en service

Het Salesforce Platform biedt zeer uitgebreide mogelijkheden om uw processen op het vlak van marketing, sales en service te ondersteunen. CRM-plus weet precies wat daarbij komt kijken. Van de basis setup van Salesforce tot en met het beschikbaar maken van rapportages en dashboards die uw stand van zaken op marketing, sales en service vlak ontsluiten. Van integratie met uw website voor het afvangen van geïnteresseerden tot en met het escaleren van klantvragen die uw geboden service niveau dreigen te overschrijden. Salesforce CRM biedt u een veelheid aan nuttige functionaliteit waarmee u grip krijgt op uw organisatie en waarmee u uw medewerkers kunt aansturen.

Andere bedrijfsprocessen

CRM-plus heeft reeds vele projecten uitgevoerd waarbij het Salesforce platform werd benut voor de ondersteuning van de leveringsprocessen van onze klanten. Dikwijls staan de bedrijven en contactpersonen die van belang zijn in uw marketing-, verkoop- en serviceprocessen ook in het middelpunt als het gaat om de levering van uw product. Het Salesforce platform biedt bij uitstek de omgeving om ook deze processen toe te voegen en er dezelfde controle over te krijgen. Denk hierbij aan de levering van diensten tot en met het meten van NPS scores voor productleveringen. Vaak ook geautomatiseerd contact waarbij u uw klanten of partners kunt laten deelnemen in uw leveringsproces.

Verregaande automatisering

“Het systeem moet voor ons werken en niet andersom” is een uitspraak die we met enige regelmaat van onze klanten horen. Het keer op keer invullen van dezelfde informatie en een lage graad van automatisering is een handicap die bij veel ICT systemen de gebruiksvriendelijkheid en de adoptie onderuit haalt. Het Salesforce Platform biedt diverse mogelijkheden om uw processen verregaand te automatiseren. Van automatische response emails en lead assignment rules tot workflows, fieldupdates en Apex triggers. CRM-plus beheerst deze technieken en weet wanneer welke techniek van toepassing is.

Salesforce CRM Repolished

Zeker als u al een tijdje werkt met Salesforce zijn er vaak stappen te maken. De basis draait wellicht naar wens maar de ontwikkeling van Salesforce gaat dermate snel dat nieuwe functionaliteiten het werk efficiënter kunnen maken. Of er zijn nieuwe mogelijkheden binnen Salesforce die ten tijde van uw CRM implementatie nog niet beschikbaar waren. Het is goed om samen uw huidige Salesforce gebruik tegen het licht te houden. Omdat we gericht vragen stellen en ons snel verplaatsen in uw business zijn we ook in staat om op zeer korte termijn inzicht te geven waar u op CRM flinke stappen kunt zetten om bedrijfsdoelstellingen te behalen. Graag begeleidt CRM-plus u in dit traject.

Salesforce CRM Datamigratie

Datamigratie is vaak onderdeel van de Salesforce CRM implementatie. Het komt echter nogal eens voor dat op een later moment alsnog data gemigreerd moet worden naar Salesforce CRM. Omdat datamigratie werkzaamheden doorgaans geen dagelijkse werkzaamheden voor u zijn, biedt CRM-plus datamigratie diensten aan.

Bij datamigratie wordt gekeken naar de correctheid van de brondata en wordt indien nodig het datamodel aangepast vóór de migratie. Na de migratie worden weergavelijsten en rapportages toegevoegd om zo snel toegang te hebben tot de geïmporteerde data. Heeft u na implementatie vragen of problemen met het migreren van data? Neem dan gerust contact met ons op om te kijken wat CRM-plus voor u kan betekenen.

Salesforce CRM Integraties

Naast Salesforce CRM gebruikt u binnen uw organisatie andere systemen. Onze klanten willen via integraties de informatie uit die andere systemen ontsluiten in Salesforce of andersom. Integratie mogelijkheden zijn divers: van file-based batch integraties tot nauwe koppelingen via de API. CRM-plus kan u helpen bij het integreren van systemen om deze goed op elkaar aan te laten sluiten. Neem contact met ons op voor het bespreken van de mogelijkheden.

Eveline Ludlam – Marketing Manager Wilgenrijk: “Normaal zijn systeem trainingen saai en onpraktisch. Dit was de eerste eindgebruikers training die ik zeer relevant en interessant vond en waarmee ik daadwerkelijk de praktijk in kan…”

Ferdi Buijsrogge – Algemeen directeur gebiedsontwikkeling Wilgenrijk: “Na het werken met Salesforce snap ik niet hoe mensen nog met Excel lijstjes kunnen werken”

John Hogenes – ICT Manager Arbouw: “CRM-plus heeft echt alle zeilen bijgezet om ondanks de forse tijdsdruk en grote complexiteit het project vóór de keiharde deadline succesvol af te ronden”

Back To Top