skip to Main Content

SALESFORCE IMPLEMENTATIE OP ALLE ASPECTEN: BEDRIJFSPROCES, MENS & BEOOGDE DOELSTELLINGEN SALESFORCE IMPLEMENTATIE OP ALLE ASPECTEN: BEDRIJFSPROCES, MENS & BEOOGDE DOELSTELLINGEN

SALESFORCE IMPLEMENTATIE

U heeft besloten met Salesforce aan de slag te gaan en bent op zoek naar een goede partner voor de Salesforce implementatie. U bent dan bij CRM-plus aan het juiste adres. In de ruim elf jaar dat wij als gecertificeerd Salesforce Cloud Alliance Partner actief zijn hebben we bij meerdere klanten honderden projecten succesvol afgerond. Deze Salesforce implementaties betroffen naast de typische CRM processen zoals marketing, verkoop en service ook implementaties van leveringsprocessen, verregaande automatisering, integraties en specifieke rapportagewensen. Kortom, we snappen wat er kan en kunnen dit ook leveren.

Op basis van de vele implementatie ervaringen hebben wij onze eigen project aanpak ontwikkeld die borg staat voor snelheid en succes. We noemen de methode de “CRM-plus Salesforce Implementation Methodology” of kortweg CRM-plus SIM. De methode stelt ons in staat onderscheidend te zijn in hoe we Salesforce implementaties leveren: snel, vakkundig, gericht op resultaat en met focus op de eindgebruikers. CRM-plus benadert Salesforce CRM implementaties op een stapsgewijze manier: vanuit een heldere visie van doelstellingen en quick-wins wordt in kort-cyclische stappen Salesforce CRM geïmplementeerd.

Voor het bereiken van het gewenste adoptieniveau betrekken we onze opdrachtgevers nauw bij de mijlpalen binnen het project. Data wordt gemigreerd in een vroegtijdig stadium om de processen en rapportages herkenbaar te maken en om veranderingsbereidheid te kweken. Daarnaast besteden we natuurlijk de nodige aandacht aan documentatie en eindgebruikerstraining. Kortom CRM-plus kijkt bij de CRM implementatie niet alleen naar de ICT functionaliteit maar naar álle aspecten (strategie, proces, mens en technologie) die van belang zijn voor een succesvol project. Bovendien bieden we vanaf het moment dat u live bent onze uitstekende business support helpdesk waar u terecht kunt voor specifieke projectonderdelen en extra hulp. Denk hierbij o.a. aan

• Data migratie
• Wijzigingen Salesforce datamodel
• Toevoegen van velden
• Rapportages
• Algemeen advies over CRM
• Dashboards
• Inrichten gebruikers
Training
• Automatisering van processen
• Integratie van systemen
• Integratie met uw website

Eveline Ludlam – Marketing Manager Wilgenrijk: “Normaal zijn systeem trainingen saai en onpraktisch. Dit was de eerste eindgebruikers training die ik zeer relevant en interessant vond en waarmee ik daadwerkelijk de praktijk in kan…”

Ferdi Buijsrogge – Algemeen directeur gebiedsontwikkeling Wilgenrijk: “Na het werken met Salesforce snap ik niet hoe mensen nog met Excel lijstjes kunnen werken”

John Hogenes – ICT Manager Arbouw: “CRM-plus heeft echt alle zeilen bijgezet om ondanks de forse tijdsdruk en grote complexiteit het project vóór de keiharde deadline succesvol af te ronden”

Back To Top