SALESFORCE TRAINING
training

CRM-plus biedt diverse soorten training op het gebied van CRM. Naast de Salesforce eindgebruikerstrainingen die vaak als afsluitend onderdeel van Salesforce implementaties worden gegeven, bieden we ook trainingen op specifieke aandachtsgebieden.

Trainingen kunnen in-company of daarbuiten worden georganiseerd. CRM-plus beschikt hiervoor over alle faciliteiten en kan een volledige arrangement inclusief benodigde trainingsmiddelen zoals computers met internet verzorgen. CRM-plus streeft altijd naar korte en effectieve trainingen waarin de deelnemers zoveel mogelijk zelf aan de slag gaan.

CRM-plus HEEFT EEN UITGEBREID AANBOD VAN TRAININGEN

Eindgebruikerstraining

De CRM projecten die CRM-plus implementeert variëren van 1 tot 500 gebruikers. Een van de belangrijkste succesfactoren van een CRM implementatie is de adoptie van het nieuwe systeem door de gebruikers. Elke CRM implementatie kent dan ook een in het traject opgenomen eindgebruikerstraining. Hierdoor leren de CRM eindgebruikers efficiënt te werken met het nieuwe CRM-systeem.

Ook zogeheten ‘refreshment trainingen’ verzorgen we vaak, om na het opdoen van meer gebruikservaring de kennis en het gewenste gebruik nog beter te borgen. Het geven van eindgebruikerstrainingen, los van de implementatie behoort ook tot de mogelijkheden. Veelal wordt door ons maatwerk trainingsmateriaal ontwikkeld, inclusief eventuele documentatie voor naslag. Altijd exact afgestemd op uw wensen.

Salesforce Administration & Administration Lite

Voor uw ICT team kunnen we een Salesforce Administration training verzorgen waarin de belangrijkste beheer & administration functionaliteiten aan de orde komen. Het gaat hierbij dan bijvoorbeeld over het beheer van gebruikers, het instellen van profielen en permissies en het doorvoeren van wijzigingen in de data structuur. Gezamenlijk stellen wij een training samen die volledig aan uw wensen tegemoetkomt en wordt verzorgt door een kundige en ervaren trainer.

Naast de Administration training kennen we ook de Administration Lite training. Deze training is bedoeld voor secretaresses, sales/marketing assistenten en officemanagers. Zij spelen vaak een centrale rol bij CRM implementaties; echter de standaard administrator trainingen zijn te complex en te diepgaand. Voor deze doelgroep heeft CRM-plus trainingsmateriaal ontwikkeld dat is toegespitst op hun behoefte.

Salesforce Reports & Dashboards

Speciaal voor Salesforce eindgebruikers die zelf aan de slag willen met Salesforce rapportages en dashboards heeft CRM-plus de training “Salesforce reports & dashboards” ontwikkeld. Vanuit de basis begrippen rondom het data model wordt uitgelegd hoe gegevens kunnen worden gefilterd en wat de principes zijn die gehanteerd worden voor het maken van rapporten. De training behandeld rapportages en biedt hands-on gelegenheid om te oefenen. De rapportage module wordt gevolgd door de daarop gebaseerde dashboard module.

Open trainingen

Naast de trainingen die specifiek voor één klant worden verzorgd biedt CRM-plus meer en meer open trainingen. De onderwerpen zijn divers en variëren van campaign management, het bouwen van rapportages, email-templates, mail merge met MS Word tot Emailmarketing.
Afhankelijk van de doelgroep verzorgen we de trainingen in presentatie-, workshop- of klassikale vorm. Kijk voor het huidige aanbod op onze event kalender.

  • Eveline Ludlam – Marketing Manager Wilgenrijk: “Normaal zijn systeem trainingen saai en onpraktisch. Dit was de eerste eindgebruikers training die ik zeer relevant en interessant vond en waarmee ik daadwerkelijk de praktijk in kan…”

  • Ferdi Buijsrogge – Algemeen directeur gebiedsontwikkeling Wilgenrijk: “Na het werken met Salesforce snap ik niet hoe mensen nog met Excel lijstjes kunnen werken”

  • John Hogenes

    John Hogenes – ICT Manager Arbouw: “CRM-plus heeft echt alle zeilen bijgezet om ondanks de forse tijdsdruk en grote complexiteit het project vóór de keiharde deadline succesvol af te ronden”