SALESFORCE HELPDESK
De beste support op het juiste moment
”Delivering your success” – is ons credo. En dan bedoelen we niet ‘succesvol uw vraag beantwoord’, maar uw vraag op de juiste manier beantwoord zodat ú succesvol bent.
CRM-plus implementeert Salesforce CRM en richt zich hierbij op úw business succes. Tijdens en na de Salesforce implementatie merken we dat klanten toch vaak nog bellen met vragen of kleine wijzigingen. Om deze verzoeken snel en kwalitatief te kunnen beantwoorden heeft CRM-plus Business Support Services ontworpen waarmee u als klant direct toegang krijgt tot onze helpdesk. U blijft zich concentreren op wat u ‘business-wise’ wilt bereiken; wij bieden u de beste support die u daarvoor nodig heeft.
Enkele typische Support voorbeelden:
• Hulp bij alledaags gebruik
• Toevoegen extra velden
• Toevoegen kleine wijzigingen
• Aanmaken van rapportages
• Aanmaken van dashboards
• Toevoegen nieuwe gebruikers
• Profielen en rollen
• Salesforce upgrades
• Toevoegen weergavelijsten
• Koppeling met outlook
• Data import & data export
• Mailinglijsten
• Uitvoeren enquêtes
• Functionele wijzigingen
• Hulp bij opschonen data