SALESFORCE HELPDESK
helpdesk

De beste support op het juiste moment

“Success Delivered” – is ons credo. En dan bedoelen we niet ‘succesvol uw vraag beantwoord’, maar uw vraag beantwoord zodat ú succesvol bent.

CRM-plus implementeert Salesforce CRM en richt zich hierbij op úw business succes. Tijdens en na de Salesforce implementatie merken we dat klanten toch vaak nog bellen met vragen of kleine wijzigingen. Om deze verzoeken snel en kwalitatief te kunnen beantwoorden heeft CRM-plus Business Support Services ontworpen waarmee u als klant direct toegang krijgt tot onze helpdesk.

Met onze Business Support abonnementen bieden we onze klanten veel voordeel: gemakkelijke toegang tot onze specialisten, prioriteit in de afhandeling en voordeel in tarieven. Via onze helpdesk bieden wij u nazorg en toegang tot hulp bij het gebruik van uw Salesforce CRM systeem. U blijft zich concentreren op wat u ‘business-wise’ wilt bereiken; wij bieden u de beste support die u daar voor nodig heeft…

Enkele typische Support voorbeelden:

• Hulp bij alledaags gebruik
• Toevoegen extra velden
• Toevoegen kleine wijzigingen
• Aanmaken van rapportages
• Aanmaken van dashboards
• Toevoegen nieuwe gebruikers
• Profielen en rollen
• Salesforce upgrades
• Toevoegen weergavelijsten
• Koppeling met outlook
• Data import & data export
• Mailinglijsten
• Uitvoeren enquêtes
• Functionele wijzigingen
• Hulp bij opschonen data

CRM_plus_beelden2

Ook als u uw implementatie niet door CRM-plus heeft laten verzorgen nodigen we u uit een service abonnement bij ons af te sluiten zodat u direct toegang krijgt tot onze business support. Neem nu contact met ons op om gebruik te kunnen maken van deze dienst.

  • Eveline Ludlam – Marketing Manager Wilgenrijk: “Normaal zijn systeem trainingen saai en onpraktisch. Dit was de eerste eindgebruikers training die ik zeer relevant en interessant vond en waarmee ik daadwerkelijk de praktijk in kan…”

  • Ferdi Buijsrogge – Algemeen directeur gebiedsontwikkeling Wilgenrijk: “Na het werken met Salesforce snap ik niet hoe mensen nog met Excel lijstjes kunnen werken”

  • John Hogenes

    John Hogenes – ICT Manager Arbouw: “CRM-plus heeft echt alle zeilen bijgezet om ondanks de forse tijdsdruk en grote complexiteit het project vóór de keiharde deadline succesvol af te ronden”